קמפיין 'הבית היהודי': "בית יהודי גדול מול כל השמאל"

גואל ועקנין 1 Comment on קמפיין 'הבית היהודי': "בית יהודי גדול מול כל השמאל"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבית היהודי יוצא בשבוע הבא במפקד בזק למפלגה, תחת הכותרת: "בית יהודי גדול מול כל השמאל".

המפקד יחל ביום ראשון הקרוב ובמסגרתו יוכל כל אזרח מגיל 17 להתפקד למפלגה בעלות של 39 שקלים. מדובר במפקד דיגיטלי הראשון מסוגו שנערך, שימנע מפקדי ארגזים כשלא יתאפשר להתפקד בטפסים וצ'קים אלא בכרטיס אשראי אישי בלבד. הבית היהודי היא המפלגה היחידה שפתחה כעת במפקד.

במקביל, ועדת הבחירות של המפלגה קבעה כי הבחירות לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת ייערכו יחד  ב 14/1/2015.

לדברי מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, "צריך בית יהודי גדול מול כל השמאל. העליה בתמיכה הציבורית במפלגה הביאו לדרישה מוצדקת של השטח לפתוח את המפלגה לקהל רחב נוסף שמבקש להיות חלק משפיע במפלגה. אליהם נוספים צעירים בני 17 שבבחירות קודמות לא היתה להם זכות הצבעה – וכעת אנחנו פותחים בפניהם את האפשרות להשפיע".

אל"מ במיל' ח"כ מוטי יוגב מברך על פתיחת המפקד בבית היהודי: "אני מברך את הנהלת המפלגה וועדת הבחירות על קבלת ההחלטה לפתיחת המפקד בבית היהודי, אמנם לזמן קצר אך זה מה שאפשר ואני קורא לכל מי שמאמין בדרכה של הציונות הדתית והבית היהודי להזדרז ולהתפקד לבית היהודי ולהשפיע בבחירת היו"ר ומועמדי המפלגה לכנסת ישראל. כך וביחד נוכל להמשיך ולחזק את אחיזתנו והשפעתנו לטובה בדרך להנהגת המדינה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בית בסדר, אבל יהודי? מאיפה זה בא להם? גיוס לא שכחנו, גיור לא שכחנו, האח הגדול והאפס איך אפשר לשכוח, בקיצור להומלסים זה סבבה, אבל ליהודים? חפשו מקום אחר.